måndag, september 25, 2006

Förkyld

Åkte till jobbbet i morse fast jag inte kände mej något vidare. På fredag kände jag mej lite ruggig och på lördag blev jag dunderförkyld, låg halva dagen i soffan och hade täcke på mej men frös ändå. Söndag var jag tvungen att åka iväg med Lovisa på kalas fast jag var risig. Tänkte att jag kan säkert åka till jobbet utan problem idag, men som sagt började dagen med 2 panodil och när jag kom till jobbet och hade jobbat en stund var jag sjösvett och det svartnade nästan för ögonen. Gjorde det grövsta och åkte sen hem, tog 2 panodil till och gick och lade mej och sov i nästan 3 timmar. Känner att det blir nog att stanna hemma i morgon oxå och hoppas på att man kan åka till jobbet på onsdag istället. Man vill helst inte vara hemma för man förlorar ju så himla mycket i lön men när det nästan svartnar för ögonen då är men inte helt frisk, eller?

Nu är det dags att krypa till kojs, God natt!

/ Marie

Inga kommentarer: