onsdag, april 11, 2007

Korvgrillning

Äntligen är våren pågång igen, det blev ett litet avbrott med snö och kyla men nu är värmen här igen. Visserligen blåste det rätt bra idag men det var ju varma vindar, det kan man ju inte säga att det gjorde härom dagen. Då blåste det så man frös till is både inombords och utvändigt.

Idag har vi grillat för första gången i år. Det blev bara korv, men det spelar ju ingen roll för det var ju grillat. Det är ju så gott + att det luktar guddomligt när man tänder grillen. Idag blir det bara en liten uppdatering på bloggen om vad vi har pysslat med. Nu ska jag gå och ställa in i diskmaskinen och sen ska jag natta min dotter. Har sedan kanske lite tid för att sätta mig och scrappa lite adresskort som jag sedan ska byta med andra scrapfrälsta.

Ha det gött i solskenet, kram Marie

Inga kommentarer: