söndag, juni 21, 2009

Mer bilder från Sommarvik

Här kommer några bilder till från sommarlägret
i Årjäng, Här fikar vi på vår skogsdag vi hade
andra dagen......
.....vi fick även prova på att skjuta med luftgevär
och blåsa blåsrör......
......tredje dagen besökte vi Kon- Tiki där
vi b la såg RA II......
......här är utsikten från vår stuga.....

....och givetvis måste det ju ridas på Årjängsälgen
som hälsde oss välkomna när vi kom till campingen....

......nu ska jag ut i solen när den äntligen visar
sig, imorgon är det tillbaka till jobbet i 2 veckor
sen kommer den "riktiga" semestern.
Ha det gött, kram Marie





8 kommentarer:

Anneli sa...

vilka härliga bilder - gillar den med älgen och din son?
midsommar var lugn och stillsam utan regn...kunde sitta ute och äta, dricka gott...
tack för din rara kommentar om mina tavlor - värmer gott...
kram
annelie

Vitt o Vältummat sa...

Roligt att du vill vara med i min tävling. Med ditt inlägg och din bild har du "kvalificerat" dig till att delta i alla dragningar (det är alltså en stående tävling för endast bloggare) tills du själv väljer att ta bort länken.
Ha en skön dag
Kram/Åsa

Viola sa...

Vilklen härlig upplevelse ni gjort tillsammans, ungarna måste ha varit överlyckliga, kramen

cicci sa...

shit va skoj att du vill va med =)
lycka till i tävlingen och ha en jätte fin sommar =)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har gått på skola i Årjäng, så jag känner igen utflyktsmålen. Hoppas du haft en bra midsommar också. Nu åskar det lite här.
Kram AnnaMaria

Elin sa...

Åh så roligt och härligt ni verkar ha haft det... vilken upplevelse tur... hoppas verkligen att du någon gång har vägarna förbi gotland... det är så vackert och ljuset är som på grekland...
Slen är så stark och så klart så brände jag mig lite...

Många kramar
Elin

Rummet för välbefinnande sa...

Vilket underbart väder det är idag!!!!! Äntligen sommar Marie!
Hoppas du har det gott och njuter!
Kram på dig!
Mia

Design i tid och rum sa...

hej!
verkar vara vackert ställe..utflykt och semestern
Själv har jag aldrig varit där..kul att du visar bilder.
Ha en bra vecka Dadda