söndag, juni 13, 2010

Hektisk vecka

God kväll alla bloggvänner, hoppas allt
är bra med er efter skolavslutningar
och studenten. Här har jag haft full rulle
veckan. Har fixat blommor, presenter
och kort till dotras fröknar..........
....... + att jag har haft beställningar på
kort, ovan ett 40-årskort........
.......ett av fröknarnas kort, gjorde två
likadana till lärarna.......

.......de fick även en varsin tändsticksask
eftersom de fick en ljusstake i present......
Sen har jag försökt börja spackla i
lägenheten, så att jag kan börja måla
och tapetsera snart.
Nu ska här läggas barn, ha en go kväll
kram Marie

1 kommentar:

. sa...

Hej Marie,

Vad roligt att du tittade in hos mig. Jag håller med, det känns alltid lite extra kul när man hittar en bloggare från Värmland.

Vad du är duktig! (Såg frökenkorten) Pysslar du mycket? Själv har jag under våren gått en smyckeskurs och en kurs i glasfusing. Superkul!

Hoppas du får det mysigt i nya lägenheten.

Ha det gott!
Kramkram
Ullis