lördag, juli 03, 2010

Vid Frykens strand

God kväll, idag har jag flytt fältet och
åkt upp till mor och far. Har haft en
lugn och skön dag utan stress och
uppspelta barn :)
Har t om tagit mig ett dopp i Fryken,
inte speciellt varmt men inga tår som
behöver amputeras ännu :)
Mamma har en så fin ros som blommar
nu, bilden gör den inte rättvis för den har
en så fin laxrosa färg.......visar oxå vy
från mina föräldrars veranda. Lyx med
Fryken på så nära håll att man kan gå
till stranden.
Nu blir det ut på verandan ett tag,
innan myggen kommer.
Ha det bra //Marie

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hejsan..VAd skönt med dopp..ja jag kom mej inte för att bada idag..hade chansen ..var på hantverksmääsan i Brunskog och sjön såg så inbjudande ut ..men inga badkläder med:)..vacker ros..och en lika vacker vy över fryken...ha de gött där bland mygga:)..jag har inga ..än..kram..Pia

. sa...

Åh, vilken härlig utsikt över Fryken. Hoppas du slapp en massa myggbett?

Kramkram
Ullsi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är vackert runt Fryken, härligt och se sjön från verandan. Där hade du det bra, och badat har du gjort också.
Ha en fin söndagkväll
Kramar
AnnaMaria