söndag, oktober 30, 2011

Juletid är snart här :)

God morgon alla bloggare, här är man uppe med

tuppen. Fast man har fått sovmorgon så är ju

bara klockan halv 8. Än så länge sover mina 2

småtroll så då passar mamma på att blogga lite.

Sen kommer det bli en lika hektisk dag som

jag hade igår.......simskola x 2, packa till trollen

som åker till sin pappa i en hel vecka och sen

måste ju vinterdäcken på........

........för man vet ju inte när snön och halkan

slår till, det är ju bara trots allt knappt 2 månader
till jul :) Det har märkts i affärerna, de börjar plocka
upp sina julsaker. Var inne på Maxis i fredags och
kunde inte låta bli att köpa detta fina halmhjärta.
Första julsaken för denna julen, vet att det kommer
bli ett antal till innan julsesongen är över.....
bara ÄLSKAR ju julen, och har faktiskt insett att
många av klapparna redan är köpta :) så man är
på banan i år med och ska försöka undvika julstressen
som många har och bara njuta :)

Ha en fortsatt fin söndag, kramar Marie

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kom tre småtjejer igår kväll, så fint/läskigt utklädda. Jag tycker det är jättemysigt när dom knackar på, så här fanns godis.
Jättefint halmhjärta, och det är en bra tid nu med alla planer inför julen.
Ha en bra söndag
Kramar
AnnaMaria

Frøken Anker sa...

Jeg er meget til det enkle i julepynten. Og dit hjerte er bare så smukt.

Hav en dejlig søndag
Birgitte

Rummet för välbefinnande sa...

Hej Marie, det var så längesedan jag skrev hos dig känner jag.

Visst är det rosen på kortsidan som blommar. Tänk så glad jag blev när jag hittade den under den där högen med grenar i våras. Den har glatt mig med många blommor, men jag tror inte att den varit så praktfull som på "din tid" *ler*

Tänk att det snart är jul igen. Vi har bott här i ett år snart nu och jag fattar inte vart tiden tagit vägen.

Ha en riktigt fin vecka!
Kram Mia

Geta sa...

Jag var på IKEA igår och där fanns det hur mycket juksaker som helst. Tänk att det alltid är lika roligt med julen.
Kram.

Unknown sa...

Jättefint halmhjärta! Själv har jag varit på IKEA och köpt massor med julpynt. Kan inte låta bli:)
Vad roligt att du är med i min utlottning.
Önskar dig en bra början på vecka.
Kram
Nelya