söndag, februari 11, 2007

Simskoleavslutnig



Lovisa har avslutat sin termin på simskolan idag, de fick glass, festis, diplom och simmärken. Lovisa fick blåa och gula baddaren+ sköldpaddan. Gissa om hon var stolt att få 3 märken och gissa om jag och Jonas var stolta över vår duktiga tjej. Sedan skulle vi hem till farmor och farfar och äta och då ville Lovisa skoja lite med dem. När hon kom in hos dem hängde hon med underläppen och sa att hon inte hade fått några märken. Farmor blev görarg och utbrister - vad begär de av dessa ungar igentligen. Då visade Lovisa sina märken stolt som en tupp, farmor och farfar blev ju oxå jättestolta över henne. Lovisa tyckte det var roligt att busa lite med farmor och farfar.

Här på eftermiddagen har vi suttit och myst i soffan, Wiggo har inte varit kry under helgen, hostig och snuvig, febern här på kvällen idag var nästan 39,3 så det har inte varit konstigt att han har velat suttit i knät hela kvällen. Har tittat på Rockstar Supernova på 6:an, finns inte så mycket annat att kolla på om söndagskvällarna. Men jag kollar gärna på Supernova, Gilby Clark är så jädra snygg för att vara 45 år, där har man något att vila ögonen på. Nää, nu är det snart natta för mig, Wiggo har varit vaken mycket i natt så jag får nog nanna om jag inte ska vara som en zombie i morgon bitti. Ha en bra kväll / Marie

Inga kommentarer: