lördag, november 17, 2007

Försenat farsdagsfirande

En vecka försent firade vi morfar på fars dag, förra helgen var det fulltecknat för både oss och mamma och pappa så det blev firande idag istället. Vi fick marängtårta till kaffet, visserligen dricker jag inte kaffe så det fick bli julmust för mig istället. Men vi visste inte om vi kunde åka upp till mamma och pappa idag heller för barna har inte heller varit så pigga i slutet av veckan, Lovisa var helt slut igår när vi var iväg till affären för att handla. Vi fick inhandla nässpray och lite diverse förkylningsmedel, det hjälpte lite för idag har det varit lite mer fart i henne. Morgondagen ska Lovisa iväg till simskolan och jag ska på ljusparty på eftermiddagen, sen får man försök städa lite för nu är det ju bara 2 veckor till advent. Igår var jag in på Plantagen och köpte mig lite julpynt, det blev en krans, 4 filthjätan och två små röda ljuslyktor. Nu ska jag sätta mig och göra några ATC kort till Disneyswappen jag är med i på stämpelsnack. ha en fortsatt trevlig helg, kram Marie

Dagens kommentar:
-Mamma jag vill ha ett kolvitt papper
(Lovisa vill ha ett kritvitt papper att rita på)

Inga kommentarer: