onsdag, mars 30, 2011

Inredningsresans första stopp........

Hejsan på er alla, då har man landat efter helgens

bravader. Jag och en hel hög till med inredningstokiga

kvinnor var på bussresa till Danmark, där det shoppades

loss ordentligt :) .........

Vårt första stopp ner till Danmark blev att luncha och shoppa

hos Nina i Ängelholm, Hon äger denna ljuvliga butik/café,

där det mesta var till salu........

...........här fick man mycket inspiration när man satt och

lunchade ......... ....många vackra saker fanns där........
....jag ville ha det mesta i denna butiken. Men

tyvärr satte min plånbok stopp för det med en

gång ........

......efter besöket hos Nina hade vi någon timme

att slå ihjäl i Ängelholm så det blev lite strosande

runt i centrum........

,,,,,,,hittade några godbitar både här och där.......
.......sedan drog Vänerbussen vidare ner till

Harlösa, där vi skulle få besöka söta Gua......

mer bilder från hennes fina butik blir i nästa

inlägg....nu får ni ha en riktig fin onsdagskväll

kram Marie

2 kommentarer:

Maritha sa...

Oj så mycker fint......och visst är det jobbigt med en plånbok som sätter stopp?!! Min satte stopp och jag råkade trotsa den igår ändå,huga det kommer nog svida sen.....men jag va ju bara TVUNGEN att ha lite MER fina papper(som om jag inte hade nog redan) suck!! =)

Kram Maritha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har allt ångrat att jag inte var med, men då hade jag varit väldigt pank nu! Jösses så mycket fint ni har fått se, otroligt fin resa.
Och jätteroligt och se dina bilder.
Kramar
AnnaMaria
Ps, ser att dina rader hoppat isär också, så blev mitt senaste inlägg. Har inte klarat och få ihop dom som det brukar vara. Har du någon aning om hur man ändrar....