fredag, april 07, 2006

Lovisas födelsedag

Tänkt länge att försöka göra en bloggsida, men inte vetat hur, fick läsa min sambos datatidning och där stod det hur man skulle göra och det var ju inte så svårt. Idag fyller min lilla Lovisa 5 år. Hon är visseligen inte så liten längre, men det känns som om det vore igår man kom hem med henne från BB. Iallafall Lovisa kom upp i morse och var lite ledsen för att vi inte hade kommit in och sjungit för henne. Men jag ville ju inte väcka henne i onödan eftersom hon är ledig från dagis i dag. Men vi fixade sjungandet ändå, hon fick klättra upp i sängen och jag och Wiggo (min son och Lovisa lillebror) fick gå in och sjunga för henne. Paketen fick hon senare på dagen när pappa hade kommit hem från jobbet. I morgon ska hon ha barnkalas för alla kompisar så det kommer att bli "hollaballo". Nu ska jag gå och göra chokladbollar och tårta tills imorgon.

/Marie

Inga kommentarer: