torsdag, april 27, 2006

Snart är det helg :)

Nu närmar sig helgen, inte långt kvar tills jag och mina vänner ska ut och festa loss. När man har barn så blir det inte för ofta man kan gå ut med sina vänner. Har planerat denna utgång i månader så jag hoppas det blir skitkul. I morgon ska jag besiktiga bilskrället oxå, det blir inte alls lika kul för den kommer inte att gå igenom. Det blir nog ett antal tvåor förstår jag. Får berätta imorgon hur det gick. När vi ändå är i Säffle och besiktigar bilen så är det lika bra att gå på bolaget och köpa något nytt att ha på sig på lördag. Alltid lika konstigt att när man ska ut har man aldrig något att ta på sig, det är nog ett tjejsyndrom, ett allvarligt sådant oxå :)

Lovisa har sovit hos farmor och farfar i snart två nätter så här hemma är det lugnt, har bara ett barn att natta. Wiggo är inga problem att lägga det är bara att skruva upp mobilen ovanför hans säng och när den har spelat färdigt så sover han. Så lätt är inte Lovisa, där ska det drickas vatten, kissas, berätta vad hon har drömt fast hon inte har somnat + en massa andra saker hon kommer på att berätta bara för att inte behöva sova. Jag antar att man var lika dan själv i den åldern.

Nu ska jag krypa ner i soffan och zappa lite, är väl inge att se på ändå så det kanske det blir en film att slötitta på istället.

/ Marie

Inga kommentarer: