fredag, november 03, 2006

Vattenkoppor

I går skulle Lovisa sova hos farmor och farfar men när vi kom dit så hade Lovisa två prickar på ryggen och vi kom fram till att hon hade fått vattenkoppor. Lovisa ville fortfarande sova hos farmor så det fick hon, under kvällen fick hon fler utslag som kliade, farmor hade på potatismjöl som tydligen hjälpte. Men i dag när Lovisa vaknade så ville hon hem, Jonas hämta henne samtidigt med att Wiggo skulle hem från dagis. Det är ju bara att vänta för antagligen får väl han vattenkoppor oxå, nu när det finns i huset. Det är ju lika bra så slipper han att få i vuxen ålder som jag fick, det var ingen lek må jag säga. Skulle igentligen fått besök i dag från Mariestad men eftersom vi har vattenkoppor så bestämde de sig för att komma en annan helg.

Ska sätta mej och försöka mej på att göra färdigt en LO som jag haft liggande ett tag. Men nu tror jag att jag vet hur den ska se ut, har fortfarande inte kunnat lägga in mina färdiga men jag ska låna mammas digitalkamra, snart.

Ha en trevlig helg!

/ Marie

Inga kommentarer: