söndag, oktober 29, 2006

Fullspäckad helg

Denna helgen har vi inte varit hemma mycket, gårdagen började med att vi var iväg och handlade presenter till kalasen som vi ska på. Igår fyllde vår guddotter år så det var fullrulle där i två timmar, sen ville svärmor bjuda på middag. Var hos dem till 16.00 och efter det åkte vi en sväng till Jonas syster utan barn(de var kvar hos farmor & farfar), det var väldigt lugnt och skönt och det behövs ibland att komma iväg utan barna ibland. Man får ju oxå passa på när svärmor erbjuder sig att passa busfröna en stund. Kom hem rätt så sent så vi hoppades på att Wiggo skulle sova lite längre än till 06.00 och det gjorde han, klockan var nästan 8 men sen fick vi ju skruva tillbaka den en timme men det blev ju lite längre man fick sova, det var skönt.

Idag blir det en fullspäckads dag igen, Jonas spelar nu innebandy, sen ska jag in på stämpel-och scrapbookingmässan i stan, när jag kommer hem ska Lovisa till simskolan och efter det ska vi på ett till kalas. Men idag måste barna isäng tidigt för imorgon ska de upp merd tuppen, nämligen 05.50 och vi har en ny arbetsvecka. Skulle igentligen stanna hemma idag och städa för vi får besök nästa helg av kompisar från Mariestad, men jag få försöka städa under veckan istället för denna mässan har jag sett fram imot länge så den vill jag inte missa.

Hej Svejs! /Marie

Inga kommentarer: