torsdag, oktober 26, 2006

Scrapbooking, jobb och skolbesök

I går var jag på den efterlängtade scrapbookingkursen hos Annas Scrapbooking, det var så roligt som jag hade tänkt mej. De första 2 timmarna gick så snabbt och när man väl kom in i det så skulle vi plocka ihop. Jag har kunnat stannna där hela natten men jag får väl gå på någon mer kurs, snart. Han med att göra 1 ½ LO iallafall, får fortsätta med den andra hemma. Det blev en LO med Lovisa i Jonas solbrillor och en med Julia, vår guddotter. Den med Lovisa blev jag mycket nöjd med efter många om och men, den andra är sådär men den är ju inte färdig än så det kan komma att bli många ändringar än.

I dag var man tillbaka till samma gamla vanliga jobb igen men visserligen så har jag något att se fram imot till helgen då stämpel och scrapbookingmässan kommer till stan. Iallafall så har vi fått en halvtimme på arbetstid som vi ska träna på, vi hade kommit överens att vi skulle gå ut och promenera den halvtimmen. Det hade ju jag glömt bort så jag var ute och gick i en tunn fleecetröja + att det spöregnade. När jag kom hem var det att slänga allt i torken och pälsa på sig något som var varmt och torrt.

Lovisa har i dag varit ledig från dagis och vart med farmor på jobbet, det har hon sett fram imot hela veckan för farmor jobbar på en skola där Lovisas alla kompisar har börjat. Så äntligen skulle hon få träffa vännerna och farmor hade ordnat så att hon fick vara med på en lektion, hon är inte hemma än så det ska bli intressaant och se om hon kunde sitta still och lyssna på fröken. Lovisa har väldigt mycket myror i bennen, så här hemma kan hon inte sitta stilla speciellt länge, men det har nog gått bra.

Ha't så bra! / Marie

Inga kommentarer: