måndag, augusti 06, 2007

Då var det dax för jobb igen

Då var 4 veckors semester slut, det gick i ett nafs. Nu är det bara 11 månader kvar tills nästa semesterperiod, det låt deprimerande eller hur? Ska dock ha några dagar i slutet av augusti när vi har hyrt en stuga på kusten över helgen, det blir en liten minisemester. Hoppas då att det blir lite bättre väder än vad det har varit dessa 4 veckor.

Idag kom givetvis solen och värmen tillbaka, men det är väl så när jag skulle tillbaka till jobbet. Jag tror solen kände på sig att min semester var slut. Vi ska ta och åka till stranden en stund för att få lite sol på oss. Barna ska nog bada, sen får vi se om jag vågar mig i eller om man bara ska bada benen :)

Nu ska vi få i oss lite mat och sen ska vi åka, ha det gött i solen // Marie

Inga kommentarer: