lördag, augusti 09, 2008

Första jobbarveckan

Jaha, nu har man redan jobbat en vecka. Visserligen har det inte gjort något att man har jobbat för vädret har ju inte varit det bästa. Barnen har haft en exta vecka ledigt, farmor och farfar erbjöd sig att de fick vara där, men till veckan blir det hårda bud igen. Upp 05.30 och inte hemma förän 16.30 och Wiggo har inte sovit något på dagarna så vi får väl se hur det går när det blir full rulle på dagis.

I torsdags kom Jonas hem från Norge (barnen har längtat hela veckan på att pappa skulle kom hem), dock hade han dåliga nyheter med sig så vår energi försvann snabbt, men igår rätade allt till sig igen. Så de sista dagarna har varit berg-och dalbana när det gäller humöret. Men nu verkar det som om allt går åt rätt håll igen.

Idag lyste solen när jag gick upp, hoppas det kan var uppehåll idag så vi kan hitta på något, vi ska väl försöka att rensa och packa lite oxå. Sen ska jag försöka att knåpa ihop några kort som ska iväg, bla till en nyfödd flicka och sedan 2 kort till swappen hos Annas scrapbooking. Nu ska jag gå och väcka mina barn så de inte sover hela dagen.

Ha en fortsatt vacker sommardag kram Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

heej vännen.
Tråkigt att börja jobba igen men men som du säger skitväder så det spelar ingen roll. ha det gott kram Ewa g

Anonym sa...

Hej!!!
Vilka långa dagar för de små... Inte lätt att få ihop det, minns hur det var. Jag ligger ca 10 år före dig. Ha det gott!
Erika