tisdag, augusti 05, 2008

Humlalyckan

Tänkte visa några fler bilder från vår semester, här besökte vi
ett café och inredningsbutik som låg ca 1 mil utanför Hässleholm.
Butiken/cafét hete Humlalyckan och låg inne på en gård, jättemysigt.
Många fina saker hade de, inredning både för hem och trädgård.

Även leksaker hade de.


Var bara tvungen att ta kort på deras söta farstukvist

Har ni vägarna förbi så tycker jag ni ska göra ett stopp på

Humlalyckan, ta en fika eller bara strosa runt i den fina miljön.

Tack för idag kram Marie

2 kommentarer:

Lena sa...

Halloj Marie! Tack för avtrycket på min blogg...det är alltid så kul när någon skriver. Kollade runt lite och ser att vi har en del gemensamt...jag scrappar och gör kort men det har inte blivit att jag lagt ut så mycket, men vi får väl se framöver. Gillade dina swapkort, de var jättefina! Nu ska jag kolla runt lite till hos dig. Ha det bra! // Anna ♥

Anonym sa...

Tack för titten i min blogg. Var bara tvungen att kika in hos dig. Fina bilder och kort. Lycka till i utlottningen i min blogg!
Lena