onsdag, oktober 29, 2008

Pyssel / spökkväll / mässa

I dag har jag varit mamma ledig och jag och Lovisa har varit på vuxen-barn-träff på Pappersarken. Vi hade 4 jättetrevliga timmar med Tesa och Lena, Tack för en trevlig dag. Vi gjorde farsdagskort och ett treppstegskort (får visa Lovisas och mina alster när vi har packat upp vår digitalkamera, någonstans i kartongerna är den men vart? )

Lite senare på kvällen skulle Lovisa på spökkväll på Mörkeruds hästgård. Det skulle fikas, läsas spökhistorier och de skulle gå en läskig tipspromenad i skogen. Fikat och spökhistorierna gick bra för Lovisa men när vi skulle gå tipspromenaden ville hon inte. Även jag tyckte det var lite läskit att gå i en bäcksvart skog med bara några ficklampor. Men på slutet lyckades hon vinna en kexchoklad så då blev kvällen lite kul iallafall.

I helgen var jag på kort & scrapbookingmässa i Saluhallen i Karlstad. Hade bara några timmar på mig att rusa över allt för sedan skulle vi på kalas. Lyckades iallafall köpa några hänglar (dock inte så många denna gång), lite julpapper, en vattenpensel och lite dekorationer. Nu till helgen ska jag göra mig en tripp ner till Ullared igen med mina väninnor. Det ska bli kul hoppas bara att vi slipper halka och snö. Nu ska jag krypa till kojs och i morgon ska vi sova riktigt länge. Ha det bra i kylan! kram Marie

1 kommentar:

Kattis sa...

Hej Marie!
Vad kul att det blev av med lite pyssel för dig och Lovisa under lovet..
Jag kom oxå iväg på mässan och det blev en del inköp!
Jag har en undran, HUR får jag in en Free counter på min bloggsida?
Mvh// Kattis