söndag, november 02, 2008

Shoppingrunda

Idag pustar jag ut efter min tripp ner till Ullared med mina
vänninor. Vi åkte ner i fredags efter jobbet, vi var nere ca 18.00
så vi han med att shoppa lite innan det stängde. Vi hade hyrt oss
en stuga så vi var på plats på varuhuset igen kl 7.30 och då
handlade vi resten vi inte han dagen innan. Hittade lite fina
scrapbookingpapper och dekkorationer på affären men
annars blev det nästan bara kläder till barnen. På vägen hem
stannade vi till på FreePort i Kungsbacka, en stor galleria
ner märkeskläder till outletpriser.
Barnen och Jonas "trick or treatade" på fredagen när jag
var borta vill visa vad finna de var.


här kommer två kort jag har gjort till kortswappen på
Annas Scrapbookings forum. (eftersom inte scannern är
inkopplad ännu fick jag ta kort så det kanske inte är
världens bästa skärpa)



Nu ska vi åka iväg till simskolan med Lovisa och sedan ska vi
åka in till svägerskan och låna resväska till nästa helg då jag
och Jonas ska till Kiel.
Ha det gott i solskenet
kram Marie




2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kort!
Hoppas ni får en skön resa sen.

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vilka monster :)
kram!