lördag, januari 22, 2011

resor x 3

Hejsan alla bloggvänner
Här har jag inte gjort något inlägg på ett
tag. Idag har jag tyvärr inga bilder att
bjuda på.
Här går livet sin gilla gång och det börjar
te sig som vanligt igen, Har nu skaffat mig
lite saker att se fram i mot under året, börjar
mitt nya liv med att följa med på Petra Erikssons
inredningsresa till Danmark.
I Juli ska jag och några kompisar ha en
weekend i Göteborg, med konsert med
Iron Maiden och shopping.
Å i slutet av september ska jag på en
veckas semester till Egypten, det ska
verkligen bli gott att få komma iväg
på en utlandssemester.
Det blev inte mycket skrivet idag men
jag önskar er en fortsatt trevlig helg
kram Marie
.

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mysigt det låter med lite roliga saker att vänta längta och se fram emot.Underbart.Önskar dej en skön söndag.Varm kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har mycket roligt och se fram emot. Den Danmarksresan kommer bli något alldeles extra.
Kramar
AnnaMaria

Marie//Tekla Maräng sa...

Låter som tre härliga resmål att se fram emot.
Kram:)

mrs chebbisson sa...

Gött, det gör du rätt i. Mycket roliga saker att se fram emot. <3