tisdag, februari 22, 2011

Äntligen dax igen..........

I morgon är det äntligen dax igen för
bokrea, bara älskar att gå bland alla
travar med böcker......
......så imorgon kommer jag nog hem
med ytterligare en hög som ska ställas
in i min överfulla bokhylla......
Sedan en fråga till alla er värmlandsbloggare:
har ni några loppistips, satt här i helgen
och var gruvligt loppissugen, men kom
ju inte på någon bra att åka till, så kom gärna
med förslag vart det finns några fina loppisar
att besöka........
Ha det gott, kram Marie

7 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

heeeeej!
glad för din besök hos mig. Jag har tittat runt men kommenterar inte så värst mycke.
Jag är bra och försöker att gå vidare i mitt liv.Efter allting som händer .Just nu har jag fått ny jobb i ett inrednings butik..så jag trivs bra.
Bok rean är ett måste! jag ska försöka fynda något.
kramen Dada

Marie//Tekla Maräng sa...

Ha det gott i morgon på bokrean och hoppas att du hittar riktiga fynd att ta med dig hem.
Kramar:)

Maritha sa...

Hoppas du hittar nån härlig bok att kasta dej över....=) Själv är jag rent fientlig till bokläsning och tycker mest att gamla boksidor passar bäst till mina kort....hihi!!
ha det så bra
Kramen/Maritha

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag älskar också böcker och har alldeles för många. Men nu har jag börjat inse att jag måste göra mig av med en del så de inte tar över helt o hållet... :)

Hoppas du hittade några bra böcker på rean.
Ha det gott och tusen tack för titten! Kram Marie

Vit som snö sa...

Lycka till med bokfyndandet!
Jag önskar jag vore bokmal men dessvärre är jag lite för rastlös för läsning. Det händer nån gång per år att jag plöjer genom en bok;)
Vilka helt underbara lakan du hittat hos Katherine! Jag har fyndat lite gamla vackra kläder där, massa fint!
Ha en fin dag!
Kram Cilla

Hobbykällaren sa...

Kommer inte på nån direkt loppis i hastigheten, men här i Säffle har Erikshjälpen en stor buik. Tycker dom har bra priser, (beror kanske lite på vad man letar efter också) men där har en del fynd gjorts;) Öppet ons och lö. Ha en bra dag. Kram Anna-Karin.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag har inte kikat på bokrean ännu, men tänkte nog ta mig en titt idag...
kram
Marie