onsdag, februari 16, 2011

Vårblommor :)

Tänk vad tulpaner kan göra en glad.....
Hej på er föresten :) min mamma var här
idag och hjälpte mig att köra minstingen
till dagis. Har inte velat köra bil ännu
eftersom jag får yrselattacker lite då och
då.......
.....så när hon ändå var här var hon även ner
och handlade lite åt mig och kom då hem med
ett fång fina tulpaner....... när man får sätta
dem i en vas så känns det som om våren är
snart här, även om vi har flera dm med snö.
Men man får väl drömma lite, och tiden den
går så fort så snart är den allt här......
Nä nu blir det att krypa ner och vila hjärnan
lite, ha det gott kram Marie

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken snäll mamma du har.Bara så underbart med tullisar bara älskar dom.Sedan blir man ju bara så glad av blommor.Krya på dej .Ha en skön kväll.Varm kram Rita ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Gdo morgon!

Härliga blommor!
Vad mysigt att få !

Ha en fin torsdag och tack för kommentarerna hos mig!

Kram Sirpa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Usch har du hjärnskakning, då ska du vara noga med och vila. Det är så jättehalkigt på vissa ställen, man bara önskar att den här vintern ska ta slut nu.
Var rädd om dig
Kramar
AnnaMaria

Norregård sa...

Så fina tulpaer du fått! Låter som du behöver en krya på Dighälsning oxå!!

Kram Malin