tisdag, augusti 02, 2011

Mycket loppat & lite nytt

........det är något jag har hunnit med under semestern

iaf......sprungit på loppisar. Uppe i Fryksdalen är det

loppisskyltar överallt, o när man stöter på en sådan

skylt kan man ju inte bara åka förbi den :)


........hittade den här fina kronan för någon dag sedan.

Givetvis var jag ju tvungen att sätta en hjärtan på

tråd i den. Kistan kronan står på hittade jag hos
en dam i Ämtervik......


.......har även hittat en lite webbutik vid namnet

Jolines home, där har jag köpt dessa fina emaljerade
skyltar som kommer hänga i köket sedan......

.......ännu fler loppisfynd, en liten spegel och en
rostig nycket och en rostig grej jag inte vet vad
det är men den var så snirkligt vacker så den fick
följa med hem. Till helgen blir det ännu mer loppis,
då i Torsby.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll
kram Marie

1 kommentar:

Vit dröm sa...

Hej Marie!
Ja vi hade det verkligen toppen i Egypten. Vi var i Hurghada. Via fritidsresor bokade vi en utflykt som heter Dolphin spotting. Är säker på att man kan boka det på plats av något annat företag också :)
Kram Anna