fredag, juli 29, 2011

Fryksdalsdansen

Gårdagskvällen spenderade jag med min

goa T och hans kompisar. Vi grillade och

tölade i många timmar.......

......sedan gick vi på Fryksdalsdansen som

håller på för fullt i Sunne. Scotts, Casanova

och Lars Kristerz spelade men det stora

dragplåstret var Rolandz. Själv är jag ingen

dansbandsfantast men det var roligt att vara

där och titta på allt folk och t om det drog lite

i dansbenen ändå :)


Nu ska det bli gott med helg, hoppas nu

det fina vädret håller i sig

kram Marie

3 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Tack snälla du för din kommentar när jag kände mig nere efter begravningen i Norge. Och dagen efter så händer det ofattbara tragiska i grannlandet också. Dubbel sorg kan man säga. Usch!
Är det rätt att du hittat en ny kärlek i livet? Denna goa T som du skriver om:)
Kram Tesa

Tina sa...

Halloj!
Kul att du tittade in, ser att du varit i min stad..Gbg.
Syrran bor mittemot Ullevi o sa att det var bra drag i konserten.
Ullared besöker jag lite då o då, har en dryg timme dit.
Gulliga barn du har, fiska är kul. När man får napp, vill säga.

Må så gott, vi ses! /Tina

hagagården sa...

Hej Marie
Väskan jag visar idag har jag köpt på ett ställe som heter oves här i grannbyn valbo,dom har mycke fint där!!!,väl värt ett besök fall du har vägarna förbi.
Kram o ha det så gott.
Ninni