fredag, juli 08, 2011

Munkfors o loppistur samt vinst.........


.........jiiiipiiiiiii jag lyckades vinna denna ljuvliga krona
i Fröken Ankers fina utlottning, gissa om jag blev glad.....
(foton lånade av fröken Anker)
.......annars är jag snart inne på semesterna sista
vecka :( jisses vad tiden går fort. 3 veckor har man
varit ledig, gissa att man har lite ångest inför att
börja jobba igen. Men idag har jag och T varit till
Munkfors och tittat på Lars Lerins fina tavlor, vi
har även hunnit med en liten loppisrunda. några
fynd blev det :) Ha en fortsatt underbar helg
kram Marie

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din underbara vinst.Bara så himla fin.Underbara bilder.Ha en fin kväll.Kraaam Rita ♥

♥ Pia... sa...

Nää men åå såå fin krona förstår om du är nöjder:)MAn blir glad när man vinner och synnerhet nåt sån fint. Sista veckan..ack ja tiden springer i väg när man har det gött.. Själv har jag gjort första veckan nu..en sommarkurs i betonggjutning i Årjäng...Nåt såå fantastiskt kul som det har vrit.. kommer att vilja göra en sommarkurs nästa år oxå..i glasfusing:).. ha en skön fortsättning på semester kram..Pia

Britt sa...

Men åh, vännen! Grattis! Vilken fin!

Ha inte ångest för jobbet, tänk på allt roligt du har gjort och va härligt det har varit.

Kram britt

Mycket annat & lite betong sa...

Tack för din kommentar!
Ja, semestern bara svischar förbi och det är så mycket man vill göra. Du har hunnit en del ändå.

Ha det så skönt resten av din ledighet!
Agneta

Frøken Anker sa...

Tillykke :-)
Jeg håber, du kan finde plads til kronen.

Hav en dejlig sommer
Klem