torsdag, juni 30, 2011

Åland

Då så alla bloggisar där ute har jag avverkat


hälften av det som är inbokat denna vecka.....


.......i söndags tog jag o my darling :) en


Ålandskryssning över ett dygn, hade


aldrig varit till Åland så det var en


himla mysig tur......


.......fint väder hade vi så man kunde sitta


ute på däck och njuta av sol och den fina
skärgården både runt Åland och Stockholm....

skönt att komma bort ett tag och
få miljöombyte. Jag kom åter hen
till Värmland måndagkväll, och
på tisdagsmorgon åkte jag, barnen
och en vännina med hennes barn
till Sälen. Bilder kommer därifrån
i nästa inlägg. Nu blir det att sova för
i morgon åker jag iväg till Göteborg

Nattinatt, kram Marie


2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är full fart hos dig, roligt och ta lite turer på sommaren. Jag har inte varit till Åland heller, bara Helsingfors.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Frøken Anker sa...

TILLYKKE, du har vundet min give away. Hvis du vil sende mig din adresse :-)

Hav en dejlig sommer