söndag, juni 19, 2011

Gladiatorerna

Gårdagens många muskelpaket på rad......,,,,,,,,, igår var jag, T och barna på semifinal
med Gladiatorerna. En liten dagenförepresent

till min son som fyller 6 år idag........

........barnen var lysriska, i pausen kom endel
av Gladiatorerna och skrev autografer, Lovvan
han med att få några, men när allt var slut kom
höjdpunkten..........

..........HERO, så jag hade 2 supernöjda

och trötta barn igår, även jag tyckte det

var roligt att se......nu blir det att invänta

programmet i höst....


Nu snart blir det kalasande för min son

hela 5 fingrar och en tumme till blir han.

Stora pojken nu och en Luigitårta ska han

få, jag hoppas han blir nöjd

kram på er /Marie






3 kommentarer:

Leia sa...

Vilka bra platser ni hade, vi satt på andra sidan, vid pyramiden. Jag bokade via nätet och fattade tyvärr inte var de bästa platserna var. Men förhoppningsvis blir det fler program så vi kan åka igen =)

Hoppas ni får en härlig födelsedag!
Kramelikram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till din 6-åring, kan tänka mig att han gillade gladiatorerna. Vilka biffar, man blir nästan lite skraj.
Ha en rolig dag
Kramar
AnnaMaria

Lotta sa...

Din son var säkert jättenöjd och vilka fina muffins du gjort! Kram Lotta