torsdag, juni 23, 2011

Hektisk vecka :)

Go kväll på er alla bloggisar. Gissa om

jag haft turen med mig idag, hjälpte en

vännina att röja i sitt förråd. Hon hade

massor med skräp som skulle slängas......

......bla dessa 2 vackra fönsterbågar, gissa om

jag var snabb att fråga om jag kunde ta dem

o ja det fick jag. Så äntligen är mitt letande
slut efter gamla fönsterbågar :)

Sen har vi packat till både stora och små, vi

kommer ha en hektisk vecka framför oss.

Ska besöka Stockholm-Åland-Sälen och

Göteborg, allt inklämt på 7dagar, intensivt

men kul kommer det bli.


Passar på att önska alla en riktigt go och

GLAD MIDSOMMAR

kram Marie



6 kommentarer:

mysiga heestrand sa...

Vilken tur att få gamla fönster.
Dem kan man göra mycket fint av.

Önskar dig en Glad Midsommar och en härlig semestervecka.
Kram Marita i Heestrand

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Där hade du tur, så fina fönster. Och så jättevacker bild på blommorna.
Glad midsommar
Kramar
AnnaMaria

Viola sa...

Ibland har man tur och är på rätt ställe :)kan tro att ni nu har en härlig vecka, ha det gott, kram

Anonym sa...

Glöm inte vägen "förbi" Ullared på söndag ;-)

Kram Lina

Tesa/Therese sa...

Riktig tur:)
Ha en skön sommar du med.
Kram Tesa

millandante sa...

Åh så roligt! Då kanske ni precis har lämnat Göteborg nu och haft en skön vecka i sommarvärmen:)

Kram Milla