lördag, februari 20, 2016

Lite shopping o min lilla stugby ♡

Idag på förmiddan och även i natt har d vräkt ner snö o blåst stormvindar, tom klass 1- varning hade utfärdats här o jag som hade lovat mina onger att åka till stan :) .....så d var bara o sätta sig i bilen o köra, min lilla bil var som en tvålkopp över vägen men man får ju anpassa hastigheten efter väglaget så vi kom både till stan o hem lyckligt :)


Några inköp till barnen blev d o även jag fyndade lite :) .....Här hemma är d fortfarande rörigt värre efs jag försöker rensa bort en del av allt man har ...o d ä inte lite d när man är en hamster som mig :D ....men min lilla stugby som jag ställt upp på min kista kommer förbli orörd, himla nöjd med den, lite fjällenkänsla får ja :D ....ha nu en underbar dag allihopa, kram Marie

Inga kommentarer: