fredag, februari 26, 2016

Sunnetrip med intressanta inslag :)

Go kväll alla sköna bönor ....då var d åter fredag igen :) ....ska bli skönt men några dagar ledigt ......dagen har tillbringats på jobbet och sedan hos mamma i Sunne och en barndomsvän, alltså fullt upp :) ......


....min mor ville att jag skulle göra lite ärenden åt henne när jag ändå var där men när jag sprang runt på Sunne såg jag en affär där skylten såg intressant ut så var ju tvungen o gå in... d fanns mycket krimskrams men i ett hörn av butiken hittade jag retrohörnan ....o jag hade kommit till himlen :) ....

D hade en hel vägg med bara gamla plåtburkar o sen hittade jag denna ljuvliga skål i turkosblått. ...men den fick bli kvar i butiken då jag redan köpt en hel del nya saker :) .......hoppas ni haft en fin fredagskväll. ...Här är fru gnu aptrött så nu blir d bädden ......kram på er ♡

Inga kommentarer: