torsdag, januari 18, 2007

I'm back :)

Det var ett tag sen sist jag bloggade, men det har varit så mycket med allt. Utvecklingssamtal hit och dit, julen ska ut (har slängt ut granen iallafall resten är kvar) och mycket mer. Denna veckan började bra med att Wiggo hade feber på måndagsmorgonen så jag var hemma med honom måndag, tisdag. Igår var mamma här och passade honom så jag kunde jobba eftermiddan och idag åkte Jonas hem efter lunch, det är ett evigt pusslande när barna blir sjuka. Wiggo är iallafall på bättringsvägen för idag är han feberfri men han har fortfarnade hosta och snuvan rinner. Han ska väl vara såpas friska på måndag så att han kan gå till dagis, det ska bli skönt att få jobba de vanliga tiderna igen och komma hem i någonsånär tid på dagen.

Den 24:e ska jag på kurs hos Annas Scrapbooking, vi ska lära oss hur man scrappar en låda, det ska bli så kul. Längtar redan + att på scraproom berättade de att det ska bli en träff för scrapbooking och stämpling i Karlstad "Vänerträffen" heter den. En hel dag med att bara scrappa och stämpla, den måste jag bara anmäla mig till även om jag inte är speciellt duktig på att scrappa. Men det är kul och det är huvudsaken. Vi får väl se hur det blir men helst vill jag iväg på denna träffen.

Inga kommentarer: