söndag, januari 28, 2007

Fest

Då var det snart en ny arbetsvecka, usch jag vill inte gå till jobbet i morgon. Helgen har gått så fort så det skulle vara gött med några extra dagar ledigt. Men, men det är väl bara att hugga i och snart är det fredag igen. I Fredagskväll var jag bjuden till vår granne på tjejmiddag för att fira att hon hade tagit examen från universitetet, åt tacos och drack vin och tjata lite. Kvällen blev ung men dagen efter hade jag lite huvudvärk, visserligen var jag uppe redan kl 6.00 när Wiggo vaknade så det var ju inte så konstigt om man var seg. I går var jag på keramikparty hos min vännina Anita och sen gick vi ut på Harrys, var ovanligt fräch idag ingen huvudvärk och rätt så pigg, jag hade min sovmorgon så jag fick sova till 9.00 och det var gött.

Nu till något annat, i onsdags var jag hos Annas Scrapbooking på en kurs om att scrappa en låda, blev jättenöjd, men som vanligt gick de tre timmarna på kursen så himla fort men denna gången han jag färdigt iallafall. Tänkte lägga ut bilder på lådan men har fortfarande ingen digitalkamera så ni får ha lite tålamod så kommer det bilder lite senare när jag har lånat min mor och fars kamera.

Inga kommentarer: