torsdag, februari 01, 2007

Tränat

Idag har jag vart och tränat, kan ni tänka er att jag har satt min fot i en styrketräningslokal. Svårt att tro men det är sant, vi får väl se om jag kommer ur sången i morgonbitti. Har bestämt mig nu att jag måste få tummen ur och börja träna, börjar med en gång i veckan så får vi se om det blir mer eftersom.

Min mamma och pappa har varit här och passat barna för jag och Jonas har varit på möte på nya skolan om 6-årsverksamheten. Rektorn och förskolepersonalen berättade lite om vad barna kommer att göra. Vi fick oxå en rundtur i skolan och den var jättefin, kan inte fatta att Lovisa ska börja skolan till hösten men det kommer nog att bli bra. Hon har ju redan varit där på studiebesök och tyckte redan då att det skulle bli kul att börja skolan. Nä nu ska jag gå och lägga mig och jag hoppas min huvudvärk är borta i morgon när jag vaknar. Ha en fortsatt trevlig kväll / Marie

Inga kommentarer: