onsdag, februari 28, 2007

Barnfria tills i morgoneftermiddag

Lovisa och Wiggo ska idag sova över hos farmor och farfar så vi är helt barnfria. Tänkte mig att åka hem efter jag hade lämnat dem hos svärpäronen men då gick bilen sönder, fy för den lede för gamla bilar. Alltid är det något som är trasigt och behöver lagas, tur att vi inte behöver lämna barna på dagis i morgon. Jag får skjutsa Jonas till jobbet och sedan hämta honom i morgon, det ordnar sig på något vis. I kväll ska jag försöka att göra klart mina receptkort, jag är med i en swapp på ScrapRoom. De ska vara färdiga först i slutet på mars men det kan vara gött att ha det mesta färdigt så slipper man stressa senare, har dessutom inbjudningskort att göra till Lovisas 6-års kalas.

I går var vi till badhuset med barna, Lovisa älskar att bada men i söndags på simskolan hände det en incident så hon blev rädd för att vara ute på djupt vatten. Så vi tänkte att vi måste åka dit och försöka att få henne ut igen men det gick inte så bra. Vi får väl se hur det går till söndan när det är simskola igen. Inne på det grunda var hon som en fisk så förhoppningsvis går det väl över när hon känner sig mer säker.

Nä nu måste jag sätta igång med mina recept, ha en go kväll.
/ Marie

Inga kommentarer: