lördag, mars 03, 2007

Barnfria igen

Jaha då blev vi barnfri för andra gången denna vecka. Barnas faster med sambo ville ha dem hos sig tills i morgon eftermiddag. De kom hem från Paris i natt så de är nog bra slitna i morgon när de lämnar tillbaka barna. För någon vila blir det ju inte att ha dem :) I dag blir det att titta på melodifestivalen, (jag vet att jag sa att jag skulle bojkotta detta specktakel) men det finns ju inget annat att glo på i kväll. Ska även försöka scrappa lite, jag blev inte helt klar med mina receptkort igår så jag får fortsätta med dem. Kanske hinner jag en LO oxå, har ju trots allt hela förmiddagen på mig i morgon för Jonas ska iväg och laga min bil så jag blir helt alena.

Ha en trevlig melodifestivalkväll och hoppas RÄTT låt vinner nu
/ Marie

Inga kommentarer: