tisdag, februari 06, 2007

Skridskor


Jobbat som vanligt, tänk om man kunde få jobba 3 dagar i veckan med full lön va gött det skulle vara och vad mycket man skulle hinna göra. Nog om det, idag efter att jag hade hämtat mina barn på dagis åkte vi till ishallen så Lovisa fick åka lite skridskor med kompisen William. Hon tycker det är jätteroligt att åka så vi får passa på så länge ishallen är öppen för allmänåkning. Wiggo är görstöllig, han vill oxå ut på isen till Lovisa så Jonas får följa med någon dag så kanske han kan ta med Wiggo ut. Jonas har spelat ishockey så skridskor kan han ju åka själv är jag som Bambi när jag kommer ut på isen, sist jag åkte var nog i 9:an och det är ju ett antal år sedan.


Här kommer en LO om Lovisa som bebis, hon är ca 4 mån på kortet. Har några fler LO på gång med de är bara halvfärdiga ännu, nackdelen med att vara nybörjare med att scrappa är att det alltid fattas dekorationer eller andra saker som man inte har hemma. Jag är nog hos Annas Scrapbooking flera dagar i veckan ibland och det kan bli dyrt i längden :)

Inga kommentarer: