fredag, september 07, 2007

Nu är det helg










Nu har Jonas kommit hem för helgen, jag har ju inte berättat att han fick jobbet i Norge. Han började i måndags och kom hem igår. Så idag har Wiggo varit ledig från dagis, Lovisa har ju varit i skolan. Hon fick åka buss både till och från skolan, det var ju ashäftigt. Hon får ju bara åka skolbuss på fredagar. Annars är hon ju på fritids tidigt och då får jag skutsa och hämta henne.


Imorgon ska Wiggo sova hos farmor och Lovisa ska sova hos faster. Jag och Jonas ska på bröllop, sommarens andra. Annars är man aldrig på bröllop men som sagt var har det blivit två stycken denna sommar. Så idag har jag gjort i ordning mina kläder för imorgon, sen ska jag sätta mig och göra bröllopskortet vi ska ge bort med paketet.


Igår var vi på 1-årskalas hos en liten flicka som heter Joline. Hon fick massor av presenter, vi köpte lite kläder och en bok till henne. Satt och knåpade ihop ett litet kort till henne dagen innan(kortet ovan). Dock liftat från Linda Muhr, på hennes blogg får man massor av inspiration.
Sov sött allihopa kram Marie

Inga kommentarer: