lördag, september 29, 2007

Vänerträffen



Dagen har jag tillbringat på hembyggsgillet i Karlstad, där hade Agneta och Veronika anordnat 2:a omgången av Vänerträfffen. Det pysslades på hög nivå, vi dekorerade tändsticksaskar och böcker, det gjordes kort och LO:s (här är mina bidrag i kort och boktävlingen), handlades av de 4 butikerna som var på plats och åt och åt. Det var förmiddagsfika, lunch, pizzabuffé och därimellan var det godis, frukt i massor.Träffade andra pysseltokiga, tack Pia, Marja och Karin för en trevlig afton. Gjorde av med lite pengar men det måste man få unna sig ibland. Längtar redan till nästa träff, tack Veronika och Agneta, detta har ni gjort bra.
Nu har jag inte skrivit dagen kommentar på länge, men här kommer 2 stycken.
Fredagens 1:a kommentar:
- Mamma, jag vill ha den beige - röda klänningen.
Lovisa har en cerise klänning det var den hon menade :)
2:a kommentaren:
- Titta jag bryter rava av den
Lovisa äter kräftor


// Marie

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej Marie...tack själv för mycket trevligt sällskap och utlåning av diverse scrapprylar.....visst hade en rolig dag...gillar verkligen konceptet som Vänreträffen är upplagd efter....NU ska jag kika runt lite inne hos dej..på återseende..PIA

♥ Pia... sa...

Hej igen nu har jag länkat till dej ..om det inte är ok...skriv en kommenter till mej då...PIA

Anonym sa...

Hejhej

Taqck för en trevlig träff!! Roligt med nya bekantskaper! Idag har jag dragit igång med sjukgymnastik men jag var OOOTROLIGT sliten igår! Klart du får länka till min sida.
Länkar på min sida till din!!
Goa kommentarer från din dotter!!

Kram Marja

Delfinen sa...

Hej Marie! Tack för ett trevligt sällskap på Vänerträffen. Hoppas det blir fler gånger. Vilken fin sida du har. Själv har jag inte hunnit få i ordning i min blogg. Ha det gott! Kramiz Karin