fredag, oktober 05, 2007

Förkyld

Har varit hemma och vart förkyld både igår och idag, lagom kul. Hoppas jag blir bättre tills på söndag för då ska vi ner till Mariestad på dop, sitter här och försöker knåpa ihop ett dopkort, det går väl sådär. Tur att det inte är imorgon vi ska iväg har då hela morgondagen på mig att göra det klart. Annars har det inte hänt så mycket har mest tagit det lugnt och försökt plockat ihop här hemma och tvättat förstås. Det kommer man inte undan, tvättkorgen är alltid full tycker jag hur man än gör. Nu ska jag gå och lägga mig, Wiggo sover väl inge längre än vanligt förstår jag och går jag inte och lägger mig nu så är jag zombie imorgon. God natt på er kram Marie.

Dagens kommentar:
Lovisa sitter i baksätet och berättar att en person kallar henne "gumman" och då sa jag till Wiggo att då är väl du "gubben" och då säger han
-Nä pappa gubbe.

Allt som kommer från ett barn är ju sant eller?

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hej Mari..hoppas du är på bättringsvägen nu...jag har oxå varit förkyld ett tag..det tar på krafterna vill jag lova...men hörredu..scrappar du nåt?..jag gör kort och ....askar..i parti och minut..var tvungen att ta med eet gäng till jobbet sålde faktiskt lite ..en femma för asken den lilla och lite mer för de större...kul..nu är jag hemma idag ..är halvtidsjukskriven för hörsel/tinnitus besvär..jobbar på dagis!!..kan faktiskt sitta och pyssla lite då och då..:)..ha det så bra...PIA