onsdag, oktober 31, 2007

Ullared - here we come

Imorgon styr kosan till Ullared, men först blir det ett stopp i Kungsbacka på en stor schoppingcenter där det är upp till halva priset på många saker. Där finns butiker som Lego, Fillipa K och Addidas mfl. Men sen blir det att åka ett antal mil till och sen ska jag shoppa loss :) ska kolla lite scrappsaker, har fått lite tips att det kan finnas billigt där. Sen ska jag försöka handla så många julklappar som jag kan så slipper det när jag kommer hem. Allt blir det väl inte men det mesta hoppas jag så kan man bara kompletera när man kommer hem sedan. I år ska jag inte vara ute i sista minuten men julklapparna som andra år.

Sen har jag startat en ATC swapp på stämpelsnack med Halloween tema, har fått in nästan alla bidrag nu och alla är så fina. hoppas det sista bidraget har kommit när jag kommer hem från Ullared, sen har jag nog 4 förväntansfulla som vill ha tillbaka sina brev med alla de3 olika bidragen. Här nedan kommer oxå några roliga repliker från mina barn.

Dagens kommentar 1:
Wiggo sitter på skötbordet och ser vår katt Callisto gå in i duschen och jag frågar honom om katten ska dricka vatten?
- Nä Callisto duschar håret

Dagens kommentar 2:
Jag berättar för Lovisa om en tant som är 80 år och skulle sitta barnvakt, då utbrister hon:
- Men då är hon ju nästan död ju

Ha det gött och så uppdaterar jag när jag är hemma igen med ett stort hål i min plånbok :)

Kram Marie

Inga kommentarer: