onsdag, oktober 10, 2007

Tupperwere

Har idag haft min mamma och pappa här de har passat barnen en stund nu på kvällen, jag har varit hos en vännina på Tupperwere party. Eftersom gubben är i Norge på veckorna så måste man ha barnvakt för att kunna åka på sådana saker. Det var gött och komma hemifrån en stund oxå, men det behövs inte så länge.

Igår fick Wiggo sin 18 månaders spruta, typ 1 år försent men han har varit småförkyld från och till och sen glömdes den bort så igår kom jag på att han inte hade fått den. Vi hade tur för vår BVC sköterska hade fullt upp hela eftermiddagen med att vaccinera människor med influensavaccin så det var bara att dyka upp på BVC. Det var ju inte populärt att få sprutan men det gick över rätt så snabbt.

Nu ska jag gå och göra min matlåda för imorgon, sen är det bädden för mig. Imorgon kommer Jonas hem, det blir kul för barna. Ha det gött // Marie

Inga kommentarer: