söndag, oktober 28, 2007

Kort och stämpelmässa



Gårdagen spenderade jag min tid på Kort och scrapmässan i Karlstad halva dagen. Trodde jag var där i tid och slippa kön till Hänglar & stänglars monter men ack vad jag bedrog mig. Fick först stå i en tittkö för att bestämma mig vilka stämplar jag skulle köpa i över en ½ timma, sen stod jag lika länge i betalkön om längre, sammanlagt stod jag nog över timmen i olika köer. Resterande av mässan kollade jag över på mindre än en halvtimma. Förutom att jag handlade lite stänglar köpte jag oxå lite utstansat hos Bellis, papper hos Dekorera medmera (de har så härliga papper från Maja Design), lite blommor, disneypapper hos Engströms Art studio och en halloweenstämpel från IngkyWings. (Några av inköpen har ni på bilderna)

Ha en fortsatt trevlig dag kram Marie

1 kommentar:

Koy sa...

Oj så mycket fin du handlade på mässan!
Jag var med där och fick en del handlat *ler*

Tro att det kan komma blid på en del i bloggen min frampå;-)