torsdag, oktober 18, 2007

Har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Marja att berätta 7 sanningar om mig.

Här är reglerna:
1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade

Okej, här kommer det några sanningar om lilla mig:

1. En obota godisgris, bara älskar choklad, lakris och allt annat mumsigt.
2. Kan bli vansinig på bilister som ligger och såsar i 70 på 90-väg och vägrar köra åt sidan.
3. Kan inte hålla ordning på mina saker hemma, oftast blir det en enda röra.
4. Tycker det är jättejobbigt att stå inför folk och prata, blir så hemskt röd i ansiktet.
5. Gillar inte att laga mat, tur man har en gubbe som gillar det.
6. När jag var yngre kunde jag sjukanmäla mig på jobbet bara för att ta tåget med min dåvarande pojkvän till Göteborg, stannade hela natten, gick på krogen och tog tåget hem på morgonen. Gjorde detta bara för vi inte hade något annat för oss.
7. Älskar att få shoppa loss fast sen kan man ju få lite ångest för hur mycket man har handlat för. Julshoppingen är roligast, att gå och strosa i alla affärer och klämma och känna på allt.

Här är de 4 jag har skickat vidare utmaningen till: Pia, Karin, Ewa, Koy sen får alla givetvis som vill hänga på denna utmaning oxå.

// Marie

1 kommentar:

Koy sa...

Denna har jag nu "tagit" Sent men ändå ;-)