torsdag, november 08, 2007

Pyssel i höstmörkret

Har försökat att sitta och pyssla på kvällarna när barnen har lagt sig, det har blivit 1 julkort än så länge, alltid något.

Shoppingresan till Ullared var lyckad, hittade många julklappar till barnen. Hittade ett och annat i pysselväg oxå, b la fotofix, Fiskars saxar för 10 kr st, band, plastfickor till mina ATC-kort och Scrapbookingset till min guddotter. Köpte även kläder till Lovisa för hon har vägt ur allt i byxväg hon hade, sen åkte vi förbi Freeport i Kungsbacka på vägen ner till Ullared och där köpte jag mig både Reebook byxor och t-shirt för 240 kr, billigt tycker jag. Nu ska jag snart försöka att lägga mina barn, det är bäst de får se på Bompa först men sen ska de i säng. Även jag blir inte länge uppe, tidigt i säng för i morgon ska jag börja kl 6.00 Ha det gött kramar Marie

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hej Marie...vilket fint jukort du tillverkat...ja kön var lång...:) jag slapp stå ikön..faktiskt..var där tio i tio:)...du en liten fråga...den där söta fina stämpeln som du hade med dej på vänerträffen..jag fick stämpla upp några..det var en kammarljustake...kommer du ihåg?..undrar om du kan sälja några stämpade åt mej eller om du inte kan det var köpte du stämpeln? ha en trevlig helg...PIA

♥ Pia... sa...

Hej igen...problemet �r bara vilken mari �r du p� annas??...finner inte dej d�r....maila mej p� min mail..pia-vardagsrummet@hotmail.com...s� f�r vi se...PIA

Anonym sa...

Kikar in och säger hej! Fint kort!! Tack för tjusig ATC!!

Kram