söndag, november 11, 2007

Halloweenswapp


Så var denna helg över då, tycker jag inte hinner något. Det är simskola, oftas kalas någonstans och sen ska men hinna få lite fason på hemmet oxå. Vi har oxå varit och köpt Lovisa vinterskor, tyckte det var dags nu när det har kommit kyla till Värmland. Hon har gått i gympaskor fram tills nu men i fredags frös hon så om fötterna så vi fick ta och åka till Skokanonen och köpa ett par riktiga vinterstövlar. Nej så jag röstar på att helgen skulle vara flera dagar, eller vad tycker ni?


Förra helgen avslutade jag en Halloweenswapp på stämpelsnack, fick flera fina ATC. Bilderna ovan visar bidragen från Hella, Lone, Eva G och Marja. Mitt bidrag glömde jag ju att scanna så ni får vänta tålmodigt så ska jag försöka göra ett till bidrag som jag kan spara. Nu ska jag sätta mig ner och försöka pyssla lite innan det är dags för bädden. Ha en trevlig vecka kram Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

det var så kul med halloween-swappen :) Jag är totalt galen i spökteman hihi..jag fick ju en av dina, så bara jag får loss tummen, så ska jag fota allihop jag med. Vad var det för stämpel med kandelabern du hade använt?