onsdag, november 21, 2007

Solstorm

Har varit iväg och tittat på Solstorm på bio, min gamla gruppledare ringde igår och fråga om jag ville följa med den gamla gruppen på bio. Var ju tvungen och ringa och höra om mamma och pappa kunde komma ner och vara barnvakt en stund på kvällen och det kunde de. Tur att man har så snälla föräldrar som alltid ställer upp.

Som sagt så gick vi på Solstorm, en film med Izabella Scorupco och Mikael Persbrant. Den var ok, men lite konstig oxå. Det var gött att komma ut lite själv en stund med, när jag kom hem var Jonas redan hemma. Han brukar inte komma hem från Norge förän på torsdagar så det var en överraskning.

Imorgon ska jag och Lovisa åka till badhuset, vi får se om vi får en kompis med till Lovisa oxå. Tänkte det kunde vara bra att träna lite nu när hon har börjat simmat. Sen tycker hon det är roligt att få göra något med mig själv utan Wiggo. Nu ska jag gå och packa iordning badsakerna och Lovisas pippikläder. Lovisas klass ska ner till ett älderboende och sjunga Astrid Lindgren sånger och då skulle hon klä ut sig till Pippi. Ha det bra // Marie

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hej Marie...va var inte filmen nåt bra?..så synd då...ska skicka stämplarna till dej i morgon ..har kuvertet iordning..men glömde postat förut..dina stämplar har jag snart målat klart...kanonbra..PIA