fredag, februari 29, 2008

Jaha.....

.....ännu en vecka har gått, tiden bara springer iväg. Det var inte länge sedan det var jul tycker jag och snart är det påsk. Idag har jag jobbat som vanligt, bara att det har varit lugna puckar eftersom eleverna har sportlov. Nu på kvällskvisten har jag varit till två vänninor och där vankades det mat och givetvis tittade vi på Let´s dance.

Barnen har piggat på sig regält, Wiggo är nästan helt återställd i magen och Lovisa har bara lite hosta kvar. Hostan blev mycket bättre efter vi var till Gripen och fick recept på hostmedicin. Nu ska jag bara titta på resultatet på Let´s dance och sen ska jag lägga mig, i natt har jag nämligen haft en gubbe som legat och snarkat i mitt öra + att en av våra katter helst ska ligga uppe i ansiktet på en så det blev inte så mycket sömn. I natt ska jag gardera mig med öronproppar mot snarkandet, katten vet jag dock inte hur jag ska göra för att den ska ligga still i soffan. Ha en bra natt, kram Marie

Inga kommentarer: