lördag, mars 08, 2008

Längtar

Här har det inte hänt något speciellt sen sist jag bloggade,
helgen har varit lugn än så länge. Har lyckats att knåpa ihop
ett bidrag till en swapp på stämpelsnack. Vi ska byta ATC
med scrappare ifrån Holland. Förra året var jag med i en lika dan
swapp och fick många fina små kort tillbaka.

Längtar nu till bussresan Veronika har arrangerat ner
till Göteborg och den Nordiska scrap-och stämpelmässan där.
Kunde ju inte låta bli att anmäla mig och den 29 mars åker vi.
Det ska bli så kul, måste nog dock hålla i plånboken för annars
blir det nog många hundralappar som ryker. Ska iallafall försöka
mig att komma fram till Magnolias monter och inhandla lite nya
stämplar. Sen kan det ju hända att det får följa med lite annat
smått och gått hem till min pysselhörna, eller vad tror ni?
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det en annan dag, med
simskola och besök hos svärmor och svärfar, god natt på er
// Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Koy sa...

Så avis jag blir på dig som kan åka iväg på mässan!
Skulle gärna gått där jag med och handlat lite magnoliastämplar.
Vill så gärna ha "bäbisarna" *ler*

Ha det gott och shoppa lungt nu!