tisdag, mars 11, 2008

Extra jobb

Jobbat över har jag gjort idag, på grund av att vi fortfarande inte har fått någon vikare. Barnen var hos farmor och farfar så jag kunde jobba lite extra. Nu förhoppningsvis behöver vi inte stressa ihjäl oss i morgon. Men det känns i fötter och ben att man har gått mera idag, det blir att lägga upp fossingarna i soffan när jag tittar på Bygglov. Annars har jag pysslat färdigt mina bidrag till Marjas swapp, tema Påsk. Ute i sista minuten som vanligt men jag hoppas posten sköter sitt och att de kommer fram tills imorgon. Kan inte visa upp mitt alster ännu, kanske i nästa inlägg. Nu är det läggdags för stora tjejen så ha det gött.

// Marie

2 kommentarer:

Koy sa...

Skönt att få hjälp av farmor!
Men vart jobbar du, då ni inte får tag på vikareier?

SKönt att sitta i soffan och mysa till kvällen i alla fall :-)
Ser fram emot att få se vad du gjort för fint med!

♥ Pia... sa...

Hej på dej....det var ett tag sedan nu...har du det bra..ser att du blivit viktväktare...så kul..det är nåt jag behöver ..men vi har ingen viktväktarkurs här just nu...så ...det blir till att försöka själv ..vilket jag inte kan....hihi..nu kom gubben hem får ta ett snack med honom och sedan åka och handla...ha de...PIA