fredag, mars 21, 2008

GLAD PÅSK........

......på er alla, hoppas ni får en mysig påsk med många påskkärringar,
ägg och godis. Själv får jag hålla mig till äggen, ska försöka att inte äta
allt för mycket. Kan ju inte skämmas när jag står på vågen hos
Viktväktarna om ca en vecka. Första veckan gick överförväntan bra,
fick nästan en chock när det ar vägning, hade gått ner 3,1 kg på en vecka.
Så nu är det bara att försöka börja motionera lite och hitta lite fler
inspirerande recept.

Här måste jag vissa vårt fina påskris som Lovisa har dekorerat
med sin favoritfärg, rosa. Jag fick iallafall i lite vita fjädrar utan
protester.
Skönt med en långhelg, fast vi har ju häcken full ändå. Påskafton
skas de gå påskkärring på förmiddagen, bla ska vi åka till OBS och
påska för morbror och sedan till några vänner runt om. När det
är avklarat ska vi till svärmor och äta mat. Påskdagen ska vi
upp till mina föräldrar och påska. Förhoppningsvis ska vi ta det lugnt
på måndag. Sen är det full rulle igen med jobb, fritids och dagis.
GLAD PÅSK, massor av påskkramar
//Marie

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hej..grattis till fölusten :) ja jag menar kilona:)..kul och vad duktigt gjort...vet själv vad svårt det är när det är såna här helger..godis överallt..ha en glad påsk..PIA